Triumph
V současné době je značka Triumph přítomna ve více než 120 zemích po celém světě. Prostřednictvím značek Triumph a Sloggi společnost navrhuje, vyrábí a prodává spodní prádlo, podprsenky, pyžama, noční košile a plavky, přičemž zdůrazňuje vysoce kvalitní zpracování, bezkonkurenční střih a nejnovější módní trendy.
Jak vznikla značka Triumph?
Všechno to začalo ve stodole. Značka Triumph byla založena v roce 1886 malým jihoněmeckým výrobcem korzetů a během let se proměnila v jednoho z předních světových výrobců spodního prádla. Triumph International je lídrem ve svém oboru od 60. let, zejména v oblasti spodního prádla a oblečení na spaní. Kromě značky Triumph je společnost také vlastníkem a distributorem Sloggi a AMO’s Style by Triumph.
Triumph Essence
V roce 2011 značka uvedla na trh luxusní kolekci – Triumph Essence – která představuje jejich novou definici dokonale padnoucího designu a luxusní škálu materiálů.
Certifikát BSCI
Společnost Triumph se připojením k iniciativě BSCI (Business Social Compliance Initiative) stala aktivním členem skupiny společností, které navzájem spolupracují a neustále usilují o to, aby se udržitelný obchod stal ústřední součástí jejích obchodních operací.
Inovace
V roce 2014 Triumph představil koncept „Magic Wire“ – novou, technologicky vyspělou inovaci podprsenky, která tvaruje a podporuje ženská prsa pomocí měkké, flexibilní funkce, namísto tradičních kovových kostic a udává tak nový směr v odvětví spodního prádla. „DYNAMIC LITE®“ je nová řada sportovních podprsenek 3D POWERTEC®, která poskytuje výjimečnou podporu pro všechny tvary a velikosti.
Společenská odpovědnost
Triumph věří, že jako společnost nese odpovědnost za to, jak její činnosti ovlivňují životní prostředí a společnost. Pro udržitelný růst se společnost snaží řídit své globální podnikání legálně, udržitelně, eticky a pozitivně ovlivňovat lidi a přírodní prostředí.
Certifikát BSCI
Společnost Triumph se připojením k iniciativě BSCI (Business Social Compliance Initiative) stala aktivním členem skupiny společností, které navzájem spolupracují a neustále usilují o to, aby se udržitelný obchod stal ústřední součástí jejích obchodních operací.